Min långaaaaaa helg!!! ;D

Torsdag-TRÅÅÅÅÅÅKIIIIGT!!!!!! Jag städade, visst det var tråkigt men ändå... Det behövdes mitt rum var "lite" stökigt ;)

Fredag-Jag var med Linnea Rennekamp vi gick till Bysjön a.k.a. Dysjön och badade lite innan det så fotade Linnea mig lite det var de bilderna hon använde till den nya blogg designen :)

Lördag-Jag var med Cajsa och vi gick oxå till Bysjön och badade hela dagen typ ;) snacka om att man var lite sliten efteråt... :D

Söndag-Jag och Berivan städade i garaget (vi ska få betalt för det) :D

Måndag-Jag och Berivan städade igen :P sedan tog jag det bara lugnt och solade lite och tittade på film en stund men det var för varmt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt namn:
♥Ska jag komma ihåg dig?

♥Har du mejl adress?: (publiceras ej)

♥Har du också blogg?:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0