Kapitel 1 del 1 (inte hela)

Jag hörde sirener långt borta. Efter en stund hörde jag en avlägsen röst som sa att allt skulle bli bra. Det var flera röster jag registrerade en av de som frågade:
- Ser du mig? Hur många fingrar håller jag upp?
Jag förstod ingenting, men kände på mig att något var allvarligt fel.
Frågan jag ville ställa:
Hur mår mitt barn? Kom aldrig ut ur mina läppar.
Jag blev frustrerad och försökte att ställa frågan igen men kunde inte. Jag ville skrika och sparkas men istället blev allt svart.



ok jag kommer att lägga ut mer men bara om det är någon som vill det ;)
by the way jag äger detta så om nådon vill använda min text så får ni höra av er först ;)

xoxo
valliis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Ditt namn:
♥Ska jag komma ihåg dig?

♥Har du mejl adress?: (publiceras ej)

♥Har du också blogg?:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0